fbpx

17 Dub, 2020

Awesome Image

оd 890 Kč

Antikorozní nástřik

V autoservise AQ provádíme antikorozní nástřik spodní části karoserie a vyplňujeme voskem dutiny.
Antikorozní ochrana karoserií automobilů se každým rokem zlepšuje a zlepšuje. Otázka dodatečné ochrany automobilu proti korozi však neztratila svůj význam. Do rizikové skupiny (po stránce koroze karoserie) patří kupující ojetých evropských a japonských automobilů.
Proto se majitelé aut samozřejmě snaží své auto chránit před korozí

Objednat

POSTUP Antikorozního nástřiku

V rámci Antikorozního nástřiku v našem autoservisu provádíme:

null
Na rozdíl od převládajícího názoru není nic složitého v ochraně karoserie před korozí. Hlavní věc je volba kvalitních materiálu a důkladná příprava povrchu. Nejprve je třeba nečistoty umýt tlakovou vodou a nechat povrch zcela uschnout. Potom odstraníme rez, pokud existuje, odstraníme plastové díly, důkladně vyčistíme vzduchem a teprve poté aplikujeme „černisko“ na povrchy spodku karoserie a vosk do dutin. Necháme to uschnout a potom nasadíme plasty a odstraníme zbytky materiálu.
null
Velice důležité je nechat ošetřit skryté dutiny, jako jsou dutiny prahu, dveře, vnitřní povrchy víka kufru a kapoty. Při výrobě automobilu se základní nátěry a často ani tovární antikorozní přípravky nedostanou na takové povrchy, proto je ochrana skrytých dutin velmi důležitá. Antikorozní prostředek pro skryté dutiny se nanáší stříkáním, jeho úkolem je zakrývat a utěsňovat povrchy ve stavu aerosolu (malé kapky mlhy), vytlačovat zbytkovou vlhkost z trhlin, drážek a svaru. Přípravky na bázi vosku se skvěle osvědčily. Zhruba po 4 hodinách auto může odjet.

Ceník

Osobní i dodávková vozidla

Antikorozní nástřik auta velikosti Škoda Fabiacena od 1880,-Kč.
Antikorozní nástřik auta velikosti Škoda Octaviacena od 2180,- Kč.
Antikorozní nástřik auta velikosti Škoda Superb/Kodiaqcena od 2480,- Kč.
Antikorozní nástřik auta velikosti VW Touareg/Multivancena od 2980,-Kč.

Zaregistrujte se do opravy hned teď a získejte slevu 5%



    Souhlasím se zpracováním osobních údajů

    Poradna: Doporučujeme Antikorozní nástřik

    null
    Co použít na ošetření spodku karoserie terénního auta proti štěrku?

    Hlavním úkolem takových materiálu je poskytnout co možná nejhustší, ale elastickou vrstvu, která při aplikaci dobře odřízne vodu. Prostředky na protikorozní ochranu spodku karoserie se vyrábějí na bázi bitumenu a pryskyřic, což nám umožňuje nabízet dobrou kvalitu za nízkou cenu. Materiály na spodek vyžadují dobrou přípravu povrchu, je třeba úplně umýt nečistoty, prach, odstranit zbytky oleje a rez. Není nutné natírat povrch zákládovkou, avšak pokud nelze rez úplně odstranit, je vhodné povrch natřít. Přípravky na spodek můžete aplikovat různými způsoby: štětcem, válečkem, stříkáním vzduchem (profesionální metoda). Vysušený povlak nelze natřít, barva neleží na bitumenu. Doporučujeme používat bitumen Liqui Moly Unterboden Schutz ve formě spreje nebo v euro balónu 1 kg. Tento přípravek je velmi ekonomický, na spodek vozu třídy „B/C“ stačí 2 kilogramy, protože ve složení je hodně „suché“ látky.

    null
    Co použit na ošetřeni spodku karoserie terénního auta proti štěrku ?

    Nejoblíbenější prostředek mezi majiteli terénních aut, kteří chrání své auto před kamenivem na nezpevněných cestách je Antigravel od Liqui Moly, který se aplikuje na části karoserie, které jsou vystaveny „ostřelování“ štěrkem ze silnice, což je nejčastější příčinou poškození laku. Antigravel vyžaduje pečlivou přípravu povrchu. Může být aplikován na čistý kov neobsahující mastnotu, ale nejčastěji se nanáší přímo na nátěry a laky, v problémových oblastech- nárazníky, blatníky, prahy, okraje kapoty a dveří. Při nanášení na lak je důležité nejen odmastit povrch, ale také na něm vytvořit drsný povrch tak, aby vrstva proti štěrku lépe držela. Antigravel se doporučuje aplikovat stříkáním. Liqui Moly uvádí na trh Steinechlag-Schutz-Schwarz černé barvy a šedý Steinschlag-Schutz-grau, a to jak v aerosolových, tak v Euro balónech. V odstínech šedé barvy proti štěrku můžete přidat až 30% barvy hlavního tónu vozu, abyste se „dostali“ do hlavní barvy. Proti štěrkové přípravky Liqui Moly se příznivě liší trvanlivostí, protože jsou vyráběny na bázi polyuretanu, který má elasticitu a během provozu nepraská.

    Další populární služby našeho autoservisu

    OBJEDNEJTE SE DO SERVISU

    602 754 517

    Čebín 501, Čebín (Brno-Venkov)

    Servisujeme

    Často kladené dotazy (FAQs)

    Jak často mám provádět antikorozní nástřik spodní části auta?

    Když ošetříte protikorozním nástříkem uplně nové auto, nemusíte na to pak 3-4 roky sahat. Pak stačí každé 2-3 roky původní nástřík obnovovat.

    Proč to mám vůbec dělat?

    Vždycky je lepší předejit problémům, než je potom složitě a draze řešit. Po 2-3 letech už neseřídíte geometrii zadní nápravy takových aut jako je třeba Škoda Octavia nebo Ford Focus/Mondeo kvůli zarezlému exentrickému šroubu. Abyste ji seřídili potřebujete nové šrouby a silentbloky plus hromadu práce. Cena opravy je srovnatelná s cenou antikorozního nástříku.

    STAŇTE SE ČLENEM KLUBU

    Zadejte své jméno a telefonní číslo a získejte členskou kartu klubu



      Souhlasím se zpracováním osobních údajů