Autoelektro a diagnostika
od 600 Kč
17 Dub, 2020
Řídicí jednotka motoru neustále sleduje míru znečištění filtru částic vypočítáním odporu filtru. Pro stanovení odporu se hodnota objemového průtoku výfukových plynů do filtru částic porovná s tlakovým rozdílem před a za filtrem částic pomocí senzoru diferenčního tlaku.
Při absenci signálu ze snímače tlaku výfukových plynů se nejprve provede cyklická regenerace filtru částic v závislosti na počtu najetých kilometrů nebo době provozu. Tato metoda však neposkytuje spolehlivou regeneraci filtru částic po dlouhou dobu. Po určitém počtu cyklů ve sdruženém přístroji se nejprve rozsvítí výstražná kontrolka filtru částic a poté začne blikat kontrolka pro zahřívání spalovací komory pomocí žhavicích svíček. To znamená, že majitel automobilu musí kontaktovat autoservis.
Čištění filtru pomocí chemie | cena od 5490,-Kč. |
Čištění filtru pomocí vypalování | cena od 7490,- Kč. |
Výměna filtru DPF/FAP cena za montáž/demontáž | cena od 990,-Kč. |
Jedním z příznaků problémů s filtrem částic mohou být:
OBJEDNEJTE SE DO SERVISU
602 754 517
Aby mohla regenerace začít, musí být splněny následující podmínky:
a) doba běhu motoru od okamžiku spuštění je delší než 2 minuty;
b) odhadovaná saturace filtru částic je více než 80%;
c) teplota chladicí kapaliny musí přesahovat 70 °C po dobu nejméně 2 minut;
d) v systému nesmí být uložené poruchy spojené s filtrem DPF;
e) musí být překročena určitá prahová hodnota rychlosti vozidla (například pro úroveň zatížení vyšší než 80% je to 100 km/h).
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.answer
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.answer